JUMO on omanike juhitud pereettevõte alates selle asutamisest 1948. aastal. Peamised osanikud Bernhard Juchheim ja tema poeg Michael koos tegevjuhtide Dimitrios Charisiadis ja Steffen Hoßfeldiga jätkavad seda, mis juba asutaja Moritz Juchheimi jaoks oli oluline: inimesed, väärtused ja uuendused.
Juhtkond on nende väärtuste alusel tegutsenud juba üle 75 aasta. Ta teab, et hea juhtimine koos klientidele pakutavate innovaatiliste lahendustega on eduka ettevõtte kõige olulisemad ehituskivid. Lisaks jätkusuutlikule ettevõtte juhtimisele, millele tegevjuhid on pühendunud, võtavad nad ühiselt vastutuse kontserni strateegilise edasise arengu eest.
Dipl.-Ing. Bernhard Juchheim on ettevõtte asutaja Moritz Juchheimi poeg.
Dialoog ja usalduse vaim meie klientidega suhtlemisel on meie jaoks kesksel kohal.
Generalpartner Dipl.-Kfm. Michael Juchheim on ettevõtte asutaja Moritz Juchheimi pojapoeg.
Me oleme uhked, et oleme kõigi nende dünaamilise arengu aastate jooksul jäänud iseseisvaks pereettevõtteks. Sest just seda tähendab meie jaoks järjepidevus!
Dipl.-Ing. Dimitrios Charisiadis, tegevdirektor
JUMO on tugev ja tohutu potentsiaaliga kaubamärk. Perekondlikus ettevõttes leiduvate traditsiooniliste väärtuste edukas ühendamine kaasaegse juhtimisega teeb kontsernist tugeva ja usaldusväärse partneri klientidele üle kogu maailma.
Dr. Steffen Hoßfeld, Tegevjuht
Meie 2500 pereliikme eesmärk on inspireerida kliente uuendusliku tipptehnoloogia, kõrge tootekvaliteedi, maksimaalse protsessitõhususe ja tarnekindlusega.
Harald Schöppner, Ülemaailmse arengu direktor
Me toetame JUMO arengut komponendist süsteemipakkujaks innovaatiliste toodetega digitaalajastu jaoks, samuti keeruliste insenerilahendustega kliendi terviklike rakenduste jaoks.
Alexandra Dantmann, Ülemaailmse personaliosakonna direktor
Inimesed on kesksel kohal: motiveeritud ja kõrgelt kvalifitseeritud töötajad on JUMO edulugu kirjutanud juba üle 7 aastakümne.
René Auth, Ülemaailmse tootmise direktor
Moodsa tehnoloogia ja pideva protsessi optimeerimise kombinatsioon tagab paindliku ja kiire tootmise konkurentsivõimeliste hindadega.
Michael Diegelmann, Globaalse tootehalduse / turusegmentide juhtimise / turunduse direktor
Meie turundusstrateegia eesmärk on tuua meie brändi isiksus ellu. Selle tulemusena saame oma süsteeme ja lahendusi tutvustada viisil, mis mitte ainult ei inspireeri, vaid kujutab endast ka ainulaadset eelisväärtust meie klientide jaoks.
Dr Nicole Roß, Ülemaailmse IT direktor
Digitaalsed muutused saavad olla edukad ainult väga tõhusa ja kaasaegse IT-osakonna puhul, mis mõistab, kuidas seada klient sihipärase teeninduse abil keskmesse. Ja just selle eest me seisame.
Kai Klitsch, Ülemaailmne finants- ja hankedirektor
Kindel rahaline baas, kõrge majanduslik efektiivsus ja strateegiline tulevikunägemus võimaldavad kontsernil pidevalt kasvada, mis omakorda võimaldab tagada ja luua töökohti.